کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316355 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی تلویزیون‏‌های هوشمند سامسونگ به زبان فارسی

سامسونگ در نسل جدید تلویزیون‌های خود پشتیبانی از دستورات صوتی به زبان فارسی را اضافه کرده و کاربران فارسی‌زبان می‌توانند با تلویزیون خود صحبت کنند!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در سال‏‌های گذشته شاهد راه‌‏اندازی سرویس کنترل صوتی انگلیسی در تلویزیون‌‏های سامسونگ بوده‏‌ایم. امسال غول کره‌ای، سرویس کنترل صوتی فارسی را نیز به تلویزیون‌‏های خود افزوده است. چیزی که تاکنون از سوی شرکت‌ها کمتر شاهد آن بوده‏‌ایم، ارائه سرویس‏‌های جهانی به زبان فارسی است. اما حالا سامسونگ کنترل صوتی فارسی را نیز به خدمات صوتی تصویری خود افزوده است تا اولین و تنها برندی باشد که چنین خدماتی را در ایران ارائه می‌کند.

هنگام روشن کردن تلویزیون‏های سری 6490 سامسونگ و مدل‌های بالاتر از آن، آیکون نشان دهنده‌ کنترل گفتاری فارسی در گوشه‌ پایین تصویر نمایان می‌شود. سامسونگ امسال از طراحی جدیدی در ریموت کنترل‌های هوشمند بهره برده که استفاده از سرویس کنترل گفتاری را نسبت به گذشته آسان‌تر کرده است. با فشار دادن دکمه‌ی میکروفون روی کنترل از راه دور، تلویزیون آماده‌ دریافت دستورات صوتی کاربر می‌شود. همچنین منوی راهنمای دستورات که در بالای صفحه نمایان می‌شود، به کاربر کمک می‌کند تا بتواند از این سرویس استفاده کند. یکی از نکات منحصر به فرد این کنترل از راه دور هوشمند، قابلیت پاسخگویی به دستورات گفتاری کاربر، حتی در محیط‏‌های شلوغ و پر سر و صدا است.

بر اساس گزارش‌ دفتر مرکزی سامسونگ در ایران، بالغ بر 410 دستور گفتاری به زبان فارسی بر روی تلویزیون‌های مدل 2014 سامسونگ در نظر گرفته شده که فرامینی از جمله دستورات کنترلی اصلی (افزایش صدا، تغییر شبکه و...)، دستوراتی مرتبط با ویژگی‌های تلویزیون (حالت فوتبال، باز کردن اپلیکیشن، جستجو در موتورهای جستجو و...) و همچنین باز کردن برخی از وب‌سایت‏‌ها را شامل می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23569 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/21 تعداد مشاهده: 2448
سافت گذر
نظرات بینندگان

آشنا 1393/08/21 22:18
آقا مهران اون برندهایی که نام بردین خیلی وقته مرده اند
مهران 1393/08/21 12:58
سامسونگ هر کار کنه باز هم نمیتونه به پای پاناسونیک و LG و شارپ برسه
فقط بلده ظاهر سازی کنهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی جوادی 1393/08/21 10:37
زندگی بدون سامسونگ یعنی هیچ